Sprawna komunikacja z klientami: Jak e-mail, cross i up-selling pomogą Ci zwiększyć dochody na Allegro?
logowanie | rejestracja

Spotkanie Allegro 2006: Sprawna komunikacja z klientami

Piotr Majewski, 05-11-2006

9 września miałem wielką przyjemność prowadzenia 2 wykładów i 2 dyskusji na "Spotkaniu Allegro 2006". W budynkach Targów Poznańskich spotkało się tego dnia ponad 1000 Allegrowiczów. Zjechali się tam w celu poznania planów firmy, porozmawiania o różnych problemach, poznania mało znanych szczegółów dot. Allegro i wysłuchania merytorycznych wykładów... w tym mojego.

Dwukrotnie poprowadziłem wykład:

Sprawna komunikacja z klientami:
Jak e-mail, cross i up-selling pomogą
Ci zwiększyć dochody na Allegro?

Tutaj możesz pobrać prezentację. A nagranie pobierzesz z ... czytaj dalej


Autor: Piotr Majewski. Specjalizuje się w e-biznesie i marketingu internetowym od 1998 roku. Jest redaktorem CzasNaE-Biznes. Pod takim samym tytułem została wydana jego książka o e-biznesie.

Zaprojektował od strony merytorycznej największy program szkoleniowy z zakresu e-biznesu w Polsce - FIRMA XXI WIEKU - z którego skorzystało 1900 osób.

Należą do niego również system mailingowy impleBOT.pl, oraz platformy sprzedające szkolenia e-learningowe (Ekademia.pl) i szablony stron www (WebHandel.pl).

Pozostała zawartość kategorii:
CRM czyli relacje z Klientem

©2024 by BetterWeb.pl Kontakt